Продавець Azolla інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4170 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару належної якості: Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів за умови збереження упаковки (зокрема її цілісності та презентабельного вигляду). Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: - товар має бути повністю укомплектований; - наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та всіх комплектуючих; - Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння). Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється через Нову пошту: - товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів із моменту отримання замовлення. Дані для відправлення товару: м. Кам'янське (Дніпропетровська обл.) відділення №6 ФОП Мажара Кристина Олександрівна +38 (067) 893-42-85 - Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця. - безкоштовне повернення товару можна здійснити через додаток Нової пошти за допомогою послуги "Легке повернення" - після надсилання товару необхідно за телефоном +380 (95) 903-66-87 (Вайбер) надіслати номер декларації; - після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється обмін або повернення коштів протягом 3 робочих днів на надані Вами банківські реквізити. Повернення товару не належної якості: У разі отримання товару не належної якості Ви можете зв'язатися з менеджером за телефоном +380 (95) 903-66-87 та повідомити про бажання повернути чи обміняти товар. Інформування про отримання товару не належної якості повинно бути виконане протягом 24 годин з моменту отримання товару телефонним дзвінком або повідомленням у меседжері Вайбер. - товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів із моменту отримання замовлення. Дані для відправлення повернення: м. Кам'янське (Дніпропетровська обл.) відділення №6 ФОП Мажара Христина Олександрівна +38 (067) 893-42-85 - Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця. - Обмін товару або повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів на надані Вами банківські реквізити. Неважливо оплатили Ви замовлення заздалегідь або отримуєте післяплатою, перевіряйте на цілісність, комплектацію та відповідність з наданою інформацією на сайті при співробітнику пошти. Обмін та повернення товарів не належної якості не здійснюється за умови: - Ви звернулися до нас через 24 години з моменту отримання товару на пошті. - На товарі є сліди механічних пошкоджень. - На товарі є сліди ремонту.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner